humlegården

Dagen började med lite testande av objektivet... 

Men som vanligt så spårade det ur ganska fort..


Emma tog sig en promenad upp i ett träd..


Jag själv kom halvvägs innan jag gled ner igen. Kan säga att mina händer sved lagom mycket efteråt, sen ville jag inte ens försöka igen. aj!

Av någon anledning så blir alltid majoriteten av alla bilder såhär? Vad kan möjligen vara SÅ roligt?!

Älskar den här bilden. Älskar tanten! Hon kan inte ha fattat ett skit av vad vi höll på med..

Men som alltid när man vill ta den perfekta hoppbilden så är 90% misslyckade. Men ibland blir ju dom också väldigt intressanta..

lixom.. hej bröst! Emma är ju också klockren, tygndkraften tar verkligen tag i en på vägen ner i ett hopp!

Har en bunt med bilder till men orkar inte hålla på med dom nu, kanske lägger upp lite fler imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback