måndag

Jösses vad jag inte sitter vid datorn mycket längre! Börjar jag få ett liv kanske?
Idag hade jag ett möte med min textlärare på förmiddagen på ena skolan innan det bar av till den andra för att skriva prov i rättskunskap. Jag tror det gick bra, det kändes bra!

Sen hämtade jag ut Magnus Carlssons nya skiva från megastore (vanliga skivaffärer känns typ antika nu för tiden!) som jag invigde under joggingturen så fort jag kom hem. Och den är bra! Jag sprang och sprang och för varje ny låt fick jag nya krafter! Det slutade med att jag sprang en halv mil. Tycker det är så härligt att säga "Jag sprang en halv mil" för det låter så långt! Men fem kilometer lixom.. det låter fjuttigt..

Sen när jag kom hem så kom även lille doglas hem från frissan med ny frisyr. Han är så söt när han är nyklippt! Så tussig på något sätt :)

Den här vovven är inte kameraglad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback