lång torsdag

Hallå!
Jag höll på med ett inlägg men helt plötsligt så stängdes bara internet ner helt hux flux, och nu orkar jag inte skriva om allt igen.

Men jag kom precis hem ifrån stan nu. Stannade kvar ganska länge ihop om att hitta lite fina kläder..


Börja dagen med att kolla på Gladiator, inte någon film för mig. På tok för mycket blod!


Jag är såå emot sånt här! Någon försöker imitera michael jackson och helt plötsligt ska ALLA kolla?! Det är dessutom typ fem steg om och om och om igen.. jag dissar!


Nästa folksamling var utan för buttricks... Kö in - helt otroligt! Men det blir klirr i kassan för dom i alla fall.

Jag själv köpte bara en klänning som varken sitter bra eller är bekväm.. men sånt är livet!

Nu ska jag hälla upp ett glas cola och titta på bröstcancergalan och få lite dåligt samvete för att jag inte skänker några pengar, vilket jag absolut borde ha!

Kommentarer
Postat av: Emiloliwia

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-11-03 @ 07:41:47
URL: http://emiloliwia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback