kyla

Som jag sa tidigare så tog jag mig en tur ut förut. Och jag brukar alltid frysa lite när jag kommer ut men när man väl kommit igång så brukar jag bli riktigt varm. Men jag vet inte om någon har märkt det, men vi går ju mot kallare tider.. Men pulverhjärna som jag är så tänkte inte jag så långt utan sprang ut i tajta byxor och en tunn tröja.. Kändes otroligt olustigt att springa förbi människor i tjocka vinterjackor och hoppa över frusna vattenpölar.
Sen mina öron ska vi inte ens prata om! Imorgon är det jag som köper mig ett par öronmuffar!

När jag kom hem så var lilla Doglas precis påväg ut, så jag befallde att dom skulle klä på sig VARMT!

Kommentarer
Postat av: Anna

Såå söt!

Kram/Anna

2010-10-22 @ 12:57:32
URL: http://blogg.amelia.se/annis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback