inom fem år

För mig känns framtiden både skitläskig och superspännande. Oftast är det tyvärr det förstnämnda.
Just därför så började jag igår att ändra taktik. Istället för att tänka "Jag måste ta ansvar, allt kommer bli fel, jag kommer bli olycklig." så har jag bestämt mig för att tänka i positiva bilder!
Så idag har jag suttit i lite för många timmar och försökt knåpa ihop min ultimata framtid i ett collage med den enda regeln: det ska vara realistiskt.
Så varje gång jag får åldersnoja och vill krypa ner i sandlådan igen så ska jag titta på det här och drömma mig bort. Jag tycker det var ganska klyftigt. Och kul! Testa!
Jag har satt en gräns på fem år, så innan jag är 23 ska mitt liv se ut såhär:

Hästar, hundar, glädje, bil, balkong, fint kök och natur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback