flickor - läs!

Det här är ett något som irriterat mig en längre period. Och i tysthet kan man inte göra någon skillnad, så här har ni:

Jag är en av de få tjejer som faktiskt går på offentliga toaletter.
Pratar man med tjejer på stan så säger de flesta att de aldrig någonsin skulle kunna gå på en offentlig toalett, ännu mer sällan göra så kallat ”nummer två”.
Jag själv har inga problem med att gå på offentliga toaletter, så länge jag kan täcka toasitsen med papper och samtidigt stå upp och kissa. Om man sen ska kalla det ”inga problem” är väl inviduellt.
Men varför min mamma jämt förespråkade att man skulle stå upp förstod jag mig aldrig på förrän på senare dagar när ett problem växt sig allt starkare och tydligare på damernas toaletter. Och vilka som står för det här problemet är för mig ett mysterium då ingen, enligt damerna själva, skulle kunna tänka sig att utföra denna lilla process som behövs för att detta problem ska uppkomma.
Jag pratar förstås om toaletter som har bruna små avföringsrester kletat i sig.
Först vill jag säga: Grattis tjejer, ni är ett föredöme som vågar göra nummer två även om det står en lång kö med kissnödiga kvinnor utanför dörren!
Sen vill jag säga: Ni är så äckliga och respektlösa att det finns inget slut!

Flickor, toalettborsten är inte gjord endast för killar. I detta jämnställda land använder vi alla toalettborsten för att ta bort vår egen skit för att bespara resten av världen det mildra nöjet att själva ta bort ert bajs. För det är det vi får göra! För så fort jag går in på en toalett och stänger dörren efter mig, så är ditt kletiga bajs i toaletten mitt! För den som kommer efter mig kommer inte tro att det fanns där från början, på samma sätt som att jag förbannar den som var på toaletten innan mig.
Så, både för att jag varken har lust att sitta/stå över en toalett med någon annans ospolade avföring i eller för att jag inte har modet att gå ut och låta resten av kön tro att det var jag som var dålig i magen, så tar jag upp den förbannade toalettborsten och skrubbar bort bajsresterna. Jag tror heller aldrig att jag någonsin kännt mig så förnedrad som när jag står och tar bort någon annan skit ur toaletten. Då har man som människa nått botten!
Så alla flickor som inte kan hantera en toalettborste: ta en Imodium Plus eller håller er borta från offentliga toaletter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback