kreatur

NUUUU har jag äntligen photoshop igen!!! Min storebror fick komma hit och hjälpa mig, höhö :)

Så, bara för att jag vill lägga upp bilder så för ni lite bilder från Backgården!



Jag var livrädd för dom här små krabbaterna när jag först kom, och dom var lika rädda för mig. Men med tiden så blev vi båda lite tuffare minsann!

Några kossor/tjurar stog inne för att dom var för små för att hänga med dom stora. Och ja.. dom andra, dom var stora!







Sen är det ju lustigt det där, när man inte har något redigeringsprogram så vill man ändra alla bilder.. Sen så fort man har ett så ändrar man ändå ingenting.. men gjorde småååå smååå ändringar, mest bara för att :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback