herrarna i hagen

En kväll fick vi för oss att gå upp till hästarna i hagen och fota lite..


Kruxet var bara att hästarna och kossorna går tillsammans, och vi hade lite problem att ta oss in där då det stod en stor fet tjur vid ingången.. Om ni tänker på att kossan brevid är STOR så kanske ni förstår att vi var lite tveksamma..

I ett försök att komma i psykisk säkerhet på andra sidan av en liten beck så tog jag (med kameran i handen) ett skutt, och slurp sa det när jag landade på andra sidan.. I ett desperat försök att komma upp ur leran som hade svalt båda min fötter tog jag i med all min kraft - och ramlade. Kan säga att hela skorna var fulla av lera och hela byxorna. Tänk er en sån där massage man får mellan tårna när man har dyngsura skor.. så hade jag fast med lera!

Men hittade hästarna gjorde vi i alla fall!

Julius är lite som en hund.. så fort man sätter sig på huk så kommer han...

.. nära!



Sen innan vi gick så gav dom oss en liten show..


Tog tuuusen bilder men det blev mörkt fort så dom flesta blev suddiga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback