ute på äventyr

Nu är jag äntligen hemma och det första jag gjorde var att ta en lååång dusch. Jag vågar inte ens säga när jag duschade sist..

Just nu sitter jag vid mammas dator men hon är helt anti att jag använder den så imorgon åker jag och letar ny. Får se om jag köper någon.

Men här är i alla fall lite videos från idag, så kommer bilder imorgon eller på tisdag, beror på när jag får photoshop igen som jag sagt förrut..






Det blev sånt missförstånd här i slutet. När jag sa att han bara stack så menade jag Julius när han hörde Gillis första gången, men Emma trodde jag menade att Gillis bara stack.. ja, det blev en låång diskussion innan vi förstod varann.

Sen som en liten bonus så blir det en liten film från "stallet". Några kor/tjurar fick stå inne för att växa till sig lite. Dom var verkligen pluttisat jämfört med dom utanför!

Just här är din ovanligt tysta.. ni kan ju tänka er dom stackars hästarna som fick sova där inne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback