trasig iphone.. typ

Idag! Idag hände det som jag gått och fruktat! Jag la min iphone på en liten.. tunna skulle man kunna kalla det, med hyffsat platt lock. Sen när jag sitter och knyter skorna så hör jag hur något slår i marken, ner på stenplattorna. Jag kollar upp och ser min kära iphone ligga där med baksidan upp. I några sekunder stirrar jag bara på den, innan jag sakta lyften upp den. Sen sakta, sakta vänder jag på den och förväntar mig det värsta. Men som tur var var skärmen oskadd. Däremot så hade det lossnat en liiiten liiiten bit i nedre kanten:

Det ser inte mycket ut för världen, jag vet. Men min värld rasade lite samman.. min perfekta iphone som jag kommer få betala i TVÅ år var inte längre perfekt!

SÅ, under mitten av lektionen så åkte jag, Emelie och Emma in till stan och jagade något bumper-liknande fodral. Men det fanns ingenstans! Alla fodral hade baksida och det vill jag inte ha. Så till sist fick jag inse att det finns inga såna billiga skal utan jag fick köpa orginal-bumpern för 369 onödiga kronor..

Nu är den perfekt igen och det känns bättre i hjärtat att veta att den är i alla fall lite skyddad om den kommer åka i golvet igen.

För övrigt så fungerade det inte att installera PS igår men ska ge det en ny chans ikväll, håll tummar och tår!

Kommentarer
Postat av: Bästebror

När är du hemma imorgon så jag kan komma över och kolla det där. Det SKA gå med dom filerna..

2010-11-11 @ 01:33:45
URL: http://myspace.com/onelegshortband
Postat av: kim

Du ska vara glad att den inte är borta iallafall! Min kära iphone och bästa vän är snodd..:(

2010-11-12 @ 09:21:23
URL: http://kimevelinareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback