oj.. snö

När jag tittade ut imorse (vid tio) så skrattade jag högt. SMHI hade varnat hela kvällen för ett snöoväder och allt skulle bli kaos! Men vad jag såg var lite duggande regn.. Men så, lagom tills jag skulle ut med Doglas för att sen gå till skolan så kom det.. snö snö snö! Men det var fortfarande inte minusgrader så på marken var det slask slask slask!
Får hoppas att det inte blir så kallt inatt så det är isbana imorgon när man ska till stallet..

Hade bara tråkiga lektioner idag. På den första så sammanställde vi lite undersökningar som vi gjort på skolan..

.. och på den andra ritade vi mustascher på pengar..

Och vår lärare är knas! Han säger jämt att vi måste skriva alla uppgifter på dator och sen skriva ut det innan han tittar på det.. lixom, han vill inte ens ha in läxorna utan bara titta att man gjort. Så idag hade jag varit duktig och skrivit ut skiten, jag brukar annars bara skriva för hand. Men tänka sig va, idag ville han inte ens titta om man hade gjort den.. man får damp!!

Nu ska jag försöka installera photoshop, wish me luck :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback