my darling

Då har jag min nya lilla bebis här hemma! Drog med mig pappa till en databutik i Spånga och sa till dom i butiken att jag ville ha en bra speldator. Inte för att jag spelar spel alls, utan för att speldatorer ofta är BRA! Så när vi bestämt oss för en så fick vi vänta i 2,5 timmar för att dom skulle bygga ihop den. Det var någon specialbutik som byggde datorerna, antagligen för att man ska kunna specialbeställa..

Så, strax innan stängning så knallade vi in och betalade och hämta min nya fina! Som en liten bonus så matchar den min skärm perfekt (svart lackad) så nu ser det inte ut som ett ihop-plock från olika affärer och märken, även om det är det :)


Den var inte det lättaste att kånka runt med på tåget, speciellt inte då det blev smockfullt tillslut! Kände onda blickar på mig från dom stående då jag tvingades ta upp två platser.. så försökte att inte titta upp så mycket.

Nu står den här och brummar så fint! Imorgon hoppas jag att ps fungerar så jag kan lägga upp liiite finare bilder i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback