jag är fri igen!!

Som vanligt stängdes internetsidan ner exakt när jag skulle skicka och nu orkar jag än en gång inte skriva om. Jag måste fixa den här datorn!

Men dom flesta som bor i Stockholmsområdet har negativa tankar om SL. Även jag till viss del, tex så tycker man att dom borde förutse att det ska komma snö på vintern. Men istället så står man där på stationen och huttrar och tåget är tre timmar sent pga av snö på spåret.

MEN, när man blivit av med ett SL-kort värt över tusen kronor och bara får ett nytt gratis på tre dagar, då har man glömt bort allt det negativa! Jag älskar SL!

Jobbigt nog hade jag redan att blått gammalt kort.. undrar hur många gånger jag kommer ta fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback