jag är döv

Trodde/hoppades på att vi skulle ha en lugn och kort fotolektion idag. Men så kan vi ju inte ha det! Min lärare kom och frågade om jag kunde fota studion till gymnasiemässan. Och trött och seg som jag var så sa jag direkt ja, för jag trodde att jag skulle fota fotostudion, plättlätt lixom. Men självklart menade hon inte det. Hon menade nämligen musikstudion medans dom höll på där.
Fotade där förra året också men dom ville tydligen ha nya..
Så jag gick in, fortfarande halvsovande, och klickade några gånger innan jag bara sa att jag var klar och gick och satte mig i en datasal.



Nu ska jag lägga mig på en bänk och sova, eller så letar jag reda på Fredrik så vi kan gå och äta.. vi får se hur det blir!

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför går du inte hem, om jag får fråga? :)

2010-11-19 @ 11:34:10
Postat av: danne

Du är sjukt snygg!

2010-11-20 @ 02:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback