det får bära eller brista

Nu har jag snytit ut halva hjärnan och är redo för att skaka loss!
Inte för att jag mår ett dugg bättre än jag gjorde imorse, men vet ni, jag skiter i det nu. Det är trots allt fredag, då får man inte vara sjuk!
Tvekar på att jag kommer må bättre imorgon efter det här, men skit samma. Ungdomen är till för att ta dåliga beslut, inte sant?
Så nu försvinner Alexandra och jag ut i Stockholmsnatten, see ya!

Insåg igår att jag aldrig använder den här tröjan.. får bli strikt bättring! Men har fortfarande panik över vilka skor jag ska ta.. funderar på kritvita converse bara för att vara lite crazy.. men då känns det som att armbandet (som jag använder som en idiot, men jag älskar det) kommer se plastigt ut.. jag har fått för mig att vitt gör silver plastigt av någon anledning.


Och för att slippa ha en väska så har jag varit lite kreativ och gjort en liten inneficka åt mobilen.. i trosan. Det är inte snyggt alls, men det syns inte på utsidan och gör att jag har två händer fria!

Urtvättade gamla trosor och en blå gammal prickig strumpa.. kanske inte det sexigaste direkt, men ingen ska se dom så whatever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback