mer jul, ge mig mer jul

Batteriet till kameran blev klart ungefär 2 minuter innan jag var tvungen att springa till tåget för att åka in till stan och fira en minijul hos farmor och farfar. Så det blev till att slänga ner kameran i väskan och så fick jag testa den där istället. Och jag måste säga att jag blev glatt överraskad av ungefär allt! Den var lätt att förstå sig på, knapparna som många klagat på är super, bilderna blir super även i hög iso.. jag kan faktiskt inte klaga på något än :)


Pappa var såklart där :)



Fick skjuts hem att pappa - riiiiiktigt skönt!

När jag kom hem så skyndade jag mig att ta fram blixten och testade den. Jag har alltså inte alls någon riktig aning om hur den riktigt fungerar, körde mest på auto..

Det blir ändå en klar skillnad jämfört med hur det skulle ha blivit i den inbyggda blixten. Kanske ska lägga till att det var riiiktigt mörkt i rummet när jag tog den här bilden.


Fick även lite härliga julklappar, bland annat det här! Har redan bläddrat igenom tidningen och har hittat flera saker jag ska testa på! Och boken verkar riktigt härlig, jag har mycket att läsa framöver! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback