trasig kamera.

Jag trodde verkligen att det här skulle bli en härlig dag! Men den började sådär lagom kul med att jag fick ett sms från Tele2 där dom sa att jag snart använt hela surfanvändningen för den här månaden - vilket är omöjligt för jag har inte använt så mycket under hela tiden sen jag köpte mobilen. Sen när jag skulle ringa kundtjänst så hade dom stängt en kvart tidigare..

Sen höjde vi stämningen lite här hemma med att ta in julgranen lite tidigare än vanligt! Så skulle jag bara ta en liten bild på den.. så börjar kameran krångla.. Bilderna blev nämligen såhär:

Så jag testade starta om den och nu kan den inte starta igen, det blir bara error och så knarrar den lite inuti.. kunde inte ens lägga över bilderna i datorn utan fick ta ut minneskortet och sätta det i en annan kamera. Sen när jag skulle sätta i det igen så fastnade det inte - så det är också sönder..

SÅ, det blir inga bilder i jul.. känns tragiskt!


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Sandra,



Vi har haft ett generellt tekniskt fel med strypningstjänsten gällande mobiltelefoni med surfpaket och mobilt bredband. Tjänsten fungerar på det sättet att om man har en begränsning i mängden datatrafik så får man alltid ett SMS när man uppnått 90 % av förbrukningen för att man ska blli medveten om detta. I och med att vi haft problem med strypningstjänsten har detta SMS skickats ut till alla med mobilsurf eller mobilt bredband. Problemet löstes under gårdagen och samtliga kunder som blivit strypta felaktigt har återställts eller ligger för återställning. De som endast ligger för återställning kommer bli klara under dagen. Ett tips om din surftrafik inte fungerar är att testa starta om telefonen och fungerar inte detta behöver du avvakta till kvällen.



Detta är givetvis väldigt tråkigt när det uppstår tekniska fel och vi beklagar om detta gett dig problem. Samtliga kunder som ringde in till oss efter felet uppdagades meddelades om detta samt att vår kundservice tog bort strypningstjänsten för dem som önskade detta.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-12-21 @ 16:16:59
Postat av: Areingeborg

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-06-14 @ 09:50:32
URL: http://areingeborg.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback