sandras natt-taxi

Jag hade bäddat ner mig i sängen och låg och tittade på will&grace och myste när jag fick sms från mamma som bad mig hämta henne vid globen.. Jag var så trött, men jag packade med mig Doglas och så åkte vi in till stan.. och på vägen fick jag en otrolig kramp i benen.. jättekonstigt, så jag orkade lixom inte hålla upp foten så ibland gick det lite för fort än vad som var lämpligt..
Sen jag och att hitta platser.. det är två saker som inte går ihop! Men på andra försöket, faktiskt, så kom jag rätt! I'm making progress!

Doglas hade gått och lagt sig i sin säng när jag ropade på honom.. stackarn, han brukar inte vara uppe vid den här tiden.

Gatorna var ganska tomma i natt, bara en massa taxibilar som lägger sig en meter bakom och blinkar med helljuset bara för att jag saktar ner i svängarna på dom ishala gatorna.. en smula irriterande.

Men nu är jag hemma igen och ska återgå till sängen och will&grace! Och buhu att Olle åkte ur idol! Men faktiskt, han var sämst av dom som är kvar..

Trevlig fredagsnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback