minutrarna före julafton

Julfriden har faktiskt inte riktigt kommit till oss än.. Jag försöker få till det med att sitta och titta på uppesittarkvällen med julgodis och julmust. Men just då kände mamma för att först dammsuga hela huset, dvs tända alla lampor och komma med den stora otroligt högljudda maskinen och ställa sig mitt framför tvn. Sen efter det var det dax att färga håret på henne.. suck. Sen skulle köket fixas till och sen skulle hon ut med Doglas.
Och där satt jag och försökte bli lite spänd inför morgondagen, men det kändes bara som att sitta i soffan en vanlig torsdagskväll och kolla på bingolotto.

Så nu ska jag gå och lägga mig. Eller, jag lär väl se dom sista tio minutrarna av uppesittarkvällen, men sen blir det kudden direkt. Måste få några timmars sömn innan man ska upp igen och ge sig ut på vägarna mot hallsta.



Passade på att borsta Doglas också eftersom han var så trött :)

En liten mössa på honom så har vi ju tomten själv!

Kommentarer
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

God jul sötnos! Har din dag varit bra? :D

Kram Snookie!

2010-12-24 @ 19:19:36
URL: http://snookie.blogg.se/
Postat av: Daniel

Doglas e sötaste ever!

2010-12-28 @ 01:07:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback