måndag

Jag tycker det är såå jobbigt att inte ha en bra kamera att ni anar inte! Hoppades på att jag skulle kunna leta reda på den jag vill ha på mellandagsrean, men jag hinner ju inte ens in till stan efter att jag slutar jobbet.. så det är ganska kört för min del, får vänta en månad och se om jag har råd då..

Men i alla fall, idag invigde vi mammas kandelaber! Den blev riktigt bra faktiskt tycker jag, även om granen har dens plats just nu..


Sen har jag fått en stooor matta i mitt rum. Eller den är inte så stor men i mitt rum ser det mesta stort ut då rummet är litet. Men mysigt är det i alla fall!

Stor, vit och lurvig.. som en utkavlad Doglas ungefär :)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vill också ha en ny kamera! :)

2010-12-28 @ 14:16:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Vill också ha en ny kamera! :)

2010-12-28 @ 14:17:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback