julafton

Hade en riktigt härlig julafton måste jag säga! Fick allt jag önskade mig och mer, och alla var glada, så jag kan inte klaga på något sätt :)

Vi började med ett besök hos morbror Kenneth..

Sen såklaaart kalle anka och allt det där! Tänk det år när SVT bestämmer sig för att lägga ner det..

Det är jättedåliga bilder, hade bara mobilen.. Men i alla fall, dom som var mest intresserade av paketen under granen var Doglas och Eddie.

Sen var det dax för paketöppning. Fick som sagt allt det jag önskat mig, bland annat vita låga converse, jeans och en speciell tröja från Weekday. Golvkandelabern längst fram i bild var i det stora paketet från mig till mamma. Det var preciiiis så paketet fick plats i bilen.

Sen blev det myyycket mer mat som alltid när man är hos mormor och morfar. Vid halv elva var jag så sjukligt trött att jag lämnade dom andra och gick och la mig, och Doglas följde med..


Nu är jag hemma igen, utan röst, med ont i ögonen och värk i ryggen. Har väl dragit på mig någon bacill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback