barnskrik och en traktor

Idag hade Emma och jag ingen fotolektion utan kom lagom efter skolan slutat för att fota några barn. Jag är inte så duktig på att bedöma åldrar på barn så när jag fick höra att hon var 10 månader så tänkte jag mig en superliten bebis som bara kunde ligga och se söt ut.. men nja. Nog var hon söt alltid, men så fort hon fick tag i sin gåvagn så blev det full fart mot green screenen. Dessutom så blev det väääldigt mycket skrik, och jag har lite problem med barnskrik.. jag får rysningar längst med hela ryggraden! Men jag bet mig i läppen och försökte le lite förstående..
Bilderna blev i alla fall super! Kan dessvärre inte lägga ut några bilder här.. eller jag kan, men det känns lite konstigt att lägga ut bilder på någon annans barn..
Men några kan jag nog lägga ut utan att visa för mycket.


Leksaker, skratt och tittut-lekar.. inget kunde trösta henne förutom mamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback