Änglarnas Tid

Sicken trevlig måndag man haft! Kvällen spenderades nämnligen i Norrtälje kyrka där världens finaste Magnus Carlsson hade en julkonsert. Vi kom dit ungefär en timme innan det skulle börja och det stog kanske 30-40 framför oss i kön utanför.. Jag tänkte då att vi typ skulle få platser längst bak för kyrkan såg inte såå stor ut.. Men en halvtimme senare när jag vände mig om.. jag skojjar inte, kön var typ 100 meter lång! Jag såg inte vart den slutade för den gick bakom en massa hus.. helt otroligt!

Konserten var heeeelt underbart bra, men på toook för kort såklart! Skulle kunnat sitta där hela natten..
Försökte att inte ta så många bilder eftersom det satt mycket folk omkring som hade betalat för att höra honom och inte min kameras klickande.


Lycka! Jag drömmer om att någon gång bli bra på en sån här bild.. jag ser alltid ut som en liten tomte som just moffat i mig sju ton marsipan..


Fick med mig denna lilla skapelse hem.. en ljudbok! Jag har fått för mig att ljudböcker är något som pensionärer lyssnar på när deras ögon börjar svika dom, men jag har märkt nu på senare dar att det är typ normalt.. att jättemånga i alla åldrar lyssnar på dom! Men en sak är säkert, läser Magnus Carlsson in den - så lyssnar Sandra på den :)


Kommentarer
Postat av: pappa

Förstår att du känner dig lycklig Sandra. Du gör mig glad också! Kram

2010-12-08 @ 13:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback