tweed

Hallå därute!
Idag har jag hittills varit ute och traskat i regnet 3 gånger - 2 gånger med hunden och så åkte jag och hämtade bilen så jag kommer till stallet ikväll. Nu vill jag inte gå ut igen!

Men jag glömde ju visa den andra saken jag köpte igår! Det var en kavaj från Brothers. Jag köpte ju en för ett tag sen men den lämnade jag tillbaka. Försökte en gång till och denna tror jag faktiskt att jag ska spara, men dock lämna till en skräddare så den blir lite smalare.
Det knasiga med den är att den varken har något innertyg eller axelvaddar? Känns lite halvklar sådär.. Men skit samma säger jag, det blir dubbla tröjor i den istället!


1695 kronor går den på och finns som sagt på Brothers.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback