torsdag

God kväll gott folk!
Har inte gjort så mycket alls idag förutom att träffa Andreas efter skolan. Vi har gått förbi varandra flera gånger på stan så det kändes som vi träffats förut även om vi egentligen inte hade det.. en skum känsla.. Vi fikade i alla fall i gamla stan (riktigt god kulglass hade dom där!) och jag drägglade över hans iPhone 4. Det kliar något i fingrarna och jag har nästan lust att bara springa och köpa en svart! Men nej, jag vill ha en vit, så är det bara! Eller..?

Min älskade kavaj som jag använt flitigt nu i ett år börjar sjunga på sin sista refräng känner jag nu.. Så tråkigt för jag gillar den så mycket! Men det är väl dax att börja jaga efter en efterträdare.. snyft. För överigt älskar jag mitt nya armband - en perfekt liten spegel direkt på handleden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback