fälttävlan

Det var tävlingar i stallet idag medan jag stog och huttrade i cafeterian. Efter några timmar var fötterna bortdomnade och magen skrek efter mat. Men jag hann i alla fall ta lite bilder innan jag kastade mig in i bilen och åkte hem.







Medans jag stog där kunde jag inte bestämma mig om jag var avundsjuk eller lättad över att jag inte var med. På ett sätt är det ju sjukt kul att galoppera i runt i full fart i skogen och flyga över stock och sten, men går något fel så kan det ju bli hemska skador eftersom alla hindrerna är fasta. Men det var inte så avancerat idag att man behövde vara orolig, det var tydligen bara en riktig vurpa vad jag hörde :)


Kommentarer
Postat av: pappa

Vilka ubderbara bilder! Hade varit roligt att vara där känner jag!

2010-08-29 @ 21:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback