armour bracelet

Denna goding som jag skrev om igår kunde jag helt enkelt inte hålla tassarna ifrån när jag såg den idag. Kände lite för att köpa två men stoppades av Emma. Är i alla fall grymt nöjd! Jag är ingen höjdare på att köpa armband och örhängen och sånt så det är skönt att få det gjort ibland!



150 kronor gick det på vilket jag inte tycker är så fasligt mycket, det är ju ingen plast direkt. Det finns på Weekday på drottninggatan i Stockholm för er som är intresserade.
Problemet för mig är att mina händer, som visserligen är väldigt stora, men dom går att klämma ihop så dom blir i ungefär samma storlek som min handled som är ganska smal. Så det är ju nästan så det glider av ibland.. Men det lär man väl känna när det händer! :)

Kommentarer
Postat av: pappa

Tycker det var jättesnyggt!

2010-08-25 @ 15:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback